FAQ

Jak dokonać rezerwacji?

Dokładamy wszelkich starań, aby jak najbardziej ułatwić Wam proces rezerwacji wybranej imprezy. Nasza strona jest On-line, liczba miejsc i dostępność apartamentów jest aktualna zawsze na daną sekundę. Dla maksymalnego ułatwienia rezerwacji właściwego dla Ciebie wyjazdu, stworzyliśmy własny bardzo prosty i szybki formularz rezerwacyjny po wypełnieniu, którego można szybko i bezpiecznie potwierdzić zgłoszenie płatnością korzystając z szybkiego przelewu on-line, karty płatniczej, przelewu tradycyjnego lub skorzystać z rat Dot Pay. Poniżej opisujemy ten krótki proces, aby ułatwić Ci rezerwację. Zobacz >>

Z jakich miast wyjeżdżamy?

Na nasze letnie wyjazdy latamy z Warszawy, jeśli chodzi o transport autokarowy to w zależności od oferty ruszamy z różnych miast Polski, pełną listę zawsze znajdziesz w szczegółach oferty w sekcji Podróż.

Do kiedy należy wpłacić pieniądze?

Wysłanie formularza zgłoszeniowego nie gwarantuje miejsca na wyjeździe. Aby Twoja rezerwacja była 100 %-owa, należy wpłacić zaliczkę w wysokości 400 PLN, w ciągu 24h od wysłania zgłoszenia (formularza). Jeśli rezerwujesz imprezę z transportem lotniczym zaliczka wynosi 1000 PLN. Pozostałą kwotę należy wpłacić najpóźniej na miesiąc przed datą wyjazdu.

Ile bagażu mogę zabrać ze sobą?

Ze względu na Wasz komfort i bezpieczeństwo w naszych autokarach obowiązują limity bagażu: 1 bagaż główny (miękka torba) o wadze do 20 kg i 1 bagaż podręczny (o wymiarach pozwalających umieścić go pod nogami lub na górnej półce autokaru).

W przypadku lotów - limity określa linia lotnicza. W sezonie 2018 latamy z Wizz Air!

Czy organizator rygorystycznie przestrzega dopuszczalnej ilości bagażu?

Przestrzeganie ilości bagażu to nie kwestia organizatora, a panujących przepisów i względów bezpieczeństwa. 20kg to całkiem sporo, a nikt nie będzie ścigał was za 1 czy 2 kilogramy nadwagi. System 1 torba/walizka do 20 kg + mały bagaż podręczny sprawdza się w 100% w końcu jedziemy na 1 tydzień ;)

Jak zarezerwować właściwy dla siebie typ Pokoju/apartamentu?

Nasze oferty obejmują zakwaterowanie przy pełnym obłożeniu. Niemalże zawsze można poprawić komfort zamieszkania wybierając nocleg w mniejszą liczbę osób, aby sprawdzić dopłaty wystarczy kliknąć przycisk 
Zarezerwuj -> Rezerwuję cały apartament, a pokaże nam się cała lista dostępnych opcji. Zalecamy rezerwacje całego apartamentu tym samym z góry gwarantując sobie konkretny apartament - Uwaga dane muszą być prawdziwe. W przypadku podania zmyślonych danych zaliczkę trzeba zapłacić za wszystkie osoby, a osoba, która finalnie pojedzie na wyjazd będzie miała pełną cenę. Jeśli nie wiesz jeszcze z kim lub w ile osób chcecie jechać, zawsze możesz zrobić rezerwację indywidualnie na dokwaterowanie, pamiętaj jednak że jak już będziecie mieć komplet do apartamentu to będziecie mogli wybrać sobie apartament z aktualnie dostępnych.

Kiedy trzeba płacić za sprzątanie apartamentu?

"Wysprzątane" apartamenty to takie, które po pobycie zostaną doprowadzone do stanu w jakim je otrzymaliśmy. Wówczas opłata za sprzątanie nie będzie potrącona z kaucji. Z całą pewnością w apartamencie nie może być śmieci, brudnych naczyń, żywności w lodówce etc. Podłogi powinny być przetarte (w łazience) lub odkurzone w pokojach.

Czy osoby, które nie są studentami mogą pojechać na każdy wyjazd?

Oczywiście, że tak, górnej granicy wieku nie ma. Warunkiem uczestnictwa na wyjeździe jest ukończenie 18 roku życia. Chociaż za sprawą zgody opiekunów i od tej zasady zdażają się odstępstwa. Nasze wyjazdy przeznaczone są zarówno dla studentów, jak i dla tych, ktorzy studentami już nie są. Gwarantujemy, że każdy niezależnie od wieku będzie bawił się znakomicie.

Bagaż zagubiony lub uszkodzony w PODRÓŻY LOTNICZEJ?

Jeśli bagaż zostanie zagubiony, uszkodzony bądź opóźniony, możesz to zgłosić po przybyciu
na lotnisko docelowe. W obszarze tranzytowym udaj się do stanowiska odbioru bagażu lub zajmującego się
obsługą utraconego bagażu, gdzie należy wypełnić raport niezgodności mienia (PIR). Jeśli nie złożysz raportu na lotnisku docelowym, nie możemy przyjąć
odpowiedzialności. Jeśli bagaż nie zostanie znaleziony w ciągu 21 dni od zgłoszenia jego utraty na
lotnisku docelowym, Wizz Air będzie odpowiedzialny za straty. Nie możemy być odpowiedzialni za bagaż błędnie zidentyfikowany przez innego
pasażera — za wszystkie koszty odpowiada ten pasażer. Ze względów bezpieczeństwa lub operacyjnych bagaż rejestrowany może być przewieziony lotem alternatywnym. W takich przypadkach Wizz Air nie odpowiada za opóźnienie dostarczenia bagażu. Pełna treść>>